Kedves Ágota!
Ha ez az összefoglaló nem inspirál Téged arra, hogy tovább küldd pedagógus ismerőseidnek levelemet, akkor semmi:„2009. óta kapcsolatban vagyunk az Alkalmazott Oktatástan csapatával, és több programjukat végeztük el iskolánkban. Minden programjuk segítséget nyújtott tanulóinknak, illetve minden általunk megismert program teljesen más, és sokkal hatékonyabb azoktól, amiket mi előtte alkalmaztunk. Eredményeink egyéni és csoportos formában is nagyon szépek voltak. Ezért jelentkeztünk kollégáimmal az új projekt bevezetésére. ...
Mindenféléképpen érdemes volt belefektetni ennyi munkát, mert:
- a kiválasztott tanulókkal olyan bensőséges kapcsolat alakult ki, ami nemcsak tanár-diák viszony, hanem attól sokkal több,
- a közös munka és folyamatos együttműködés során javult a tanulók írása, a szótagoló olvasás nem csak az olvasásukat fejlesztette, hanem a helyesírásuk is javult,
- a folyamatos olvasásgyakorlás megszerettette a gyerekekkel a könyveket, azóta is folyamatosan járnak a könyvtárba,
- az egyik tanulóm tavaly részt vett a megyei SNI-s* szépíró megyei versenyen, pedig a bemeneti felmérésnél még nem volt tetszetős az írása.
(N. S. M. iskolaigazgató)
Nagyon büszkék vagyunk azokra a pedagógusokra, akikkel hosszú évek óta együtt dolgozunk. Olyan hivatástudattal rendelkező, elkötelezett emberek, akik SOHA NEM ADJÁK FEL. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy a kötelező dolgaikon felül, plusz munkát és időt tettek bele a képzéseinkbe, a tanulók fejlesztésébe, mert mindenképpen eredményt akartak látni tanulóiknál.
Most itt az alkalom, hogy a Te pedagógus ismerőseid is megismerhessék módszertanunkat, és együttműködhessenek velünk.
Hamarosan indul az Alkalmazott Oktatástan legújabb iskolai kísérleti projektjének országos méretű kiterjesztése, a következő témában:
Súlyos olvasási és szövegértési problémákkal küszködő tanulók
egyéni fejlesztése
Az első 60 pedagógus jelentkező ingyen vehet részt ebben a projektben!A képzéseket 2015. nyarán fogjuk megtartani, június és augusztus második felében, valamint ősszel, mégpedig ezúttal 3 helyszínen: Budapesten, Somogy megyében és a Nyírségben. Maga a tanulók felkészítése, egyéni fejlesztése pedig ezután kezdődhet majd el, melyet már minden pedagógus a saját iskolájában illetve településén, lakóhelye közelében fog elvégezni. A projekt 2016. júniusában fog befejeződni.
Amennyiben érdekelnek a részletek, a projekt vezetője, Telekesi Edit kolléganőm, e-mailben szívesen elküldi Neked a projekt leírását.
Telefonszáma: 70/627-5516
E-mail címe: telekesi.edit@apshun.hu
Küldd tovább ezt a levelet pedagógus ismerőseidnek, nehogy lemaradjanak a lehetőségről!
Barátsággal:
Gaján Éva, elnök
Alkalmazott Oktatástan
www.alkalmazottoktatastan.hu
*SNI: A sajátos Nevelési Igényű gyermekek definíciója a jelenleg hatályos köznevelési törvény szerint: „4. § [...] 25. sajátos nevelési igényű gyermek, tanuló: az a különleges bánásmódot igénylő gyermek, tanuló, aki a szakértői bizottság szakértői véleménye alapján mozgásszervi, érzékszervi, értelmi vagy beszédfogyatékos, több fogyatékosság együttes előfordulása esetén halmozottan fogyatékos, autizmus spektrum zavarral vagy egyéb pszichés fejlődési zavarral (súlyos tanulási, figyelem- vagy magatartásszabályozási zavarral) küzd."
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése